"Up Greek Tourism" μια δραστήρια εθελοντική πρωτοβουλία για την Ελλάδα
Είναι η πρωτοβουλία απλών πολιτών με τίτλο «Up Greek Tourism», η οποία δημιούργησε μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα (electronic billboard) με χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το θέμα της εικόνας (ο Παρθενώνας, τα ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ, μια Εκκλησία κλπ) αποτελούνται από χιλιάδες ηλεκτρονικές «ψηφίδες» με πρόσωπα απλών ανθρώπων. Και όλα αυτά στο γνωστό μπλε φόντο.
Όπως εξηγεί, μιλώντας στη Lifo, ο Στάθης Χαϊκάλης, ένας από τους τρεις βασικούς εμπνευστές της ομάδας, η πρωτοβουλία, από την αρχή είχε θέσει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας.
Ήδη πριν την ανάρτηση, υπήρχαν δημοσιεύματα στον βρετανικό Guardian, στην Huffington Post, αλλά και σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ενώ έχουν προγραμματιστεί συνεντεύξεις με μεγάλα διεθνή και κανάλια και Μέσα. Επίσης τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Τwitter υποστήριξαν από την αρχή την πρωτοβουλία.
Πηγές: http://www.upgreektourism.gr/
http://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=4705316
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_59_24/03/2012_476886
Μια διαφορετική καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας ξεκίνησε στις 24 Μαρτίου στην Τάιμς Σκουέαρ της Νέας Υόρκης, ένα από τα πλέον τουριστικά και πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη.
Είναι η πρωτοβουλία απλών πολιτών με τίτλο «Up Greek Tourism», η οποία δημιούργησε μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα (electronic billboard) με χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το θέμα της εικόνας (ο Παρθενώνας, τα ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ, μια Εκκλησία κλπ) αποτελούνται από χιλιάδες ηλεκτρονικές «ψηφίδες» με πρόσωπα απλών ανθρώπων. Και όλα αυτά στο γνωστό μπλε φόντο.
Λιτή παρουσίαση της κατάστασης στη χώρα, έμφαση στη σημασία της προσωπικής και συλλογικής δραστηριοποίησης των πολιτών για την ανεύρεση διεξόδου, προβολή του τουρισμού ως ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της ελληνικής οικονομίας, απάντηση στα στερεότυπα του "τεμπέλη Έλληνα".
Μια δημιουργική και δυναμική καταπολέμηση της κατήφειας που γεννά η κρίση. Μια απάντηση στην προπαγάνδα της τελεολογικής καταστροφής.
Σύγχρονη αισθητική, μήνυμα που συνδυάζει τον πολιτισμό με τους σύγχρονους Έλληνες. Η ηρεμία και η χαρά της ζωής σε αντίθεση με την πολύβοη ζωή της κεντρικής πλατείας.
Όπως εξηγεί, μιλώντας στη Lifo, ο Στάθης Χαϊκάλης, ένας από τους τρεις βασικούς εμπνευστές της ομάδας, η πρωτοβουλία, από την αρχή είχε θέσει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας.
Ήδη πριν την ανάρτηση, υπήρχαν δημοσιεύματα στον βρετανικό Guardian, στην Huffington Post, αλλά και σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ενώ έχουν προγραμματιστεί συνεντεύξεις με μεγάλα διεθνή και κανάλια και Μέσα. Επίσης τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Τwitter υποστήριξαν από την αρχή την πρωτοβουλία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια έγινε πράξη χάρη σε 20 εθελοντές και τα χρήματα για το κλείσιμο του
διαφημιστικού χώρου στο κέντρο της Νέας Υόρκης συγκεντρώθηκαν από, περίπου, 300
άτομα, Ελληνες και όχι μόνον. Οι εμπνευστές της ιδέας συγκέντρωσης χρημάτων από
ιδιώτες για την προβολή του τουρισμού μας σκοπεύουν να επεκτείνουν την
προσπάθεια και σε άλλες πόλεις του εξωτερικού.
Παρακολουθήστε το βίντεο με την έκκληση που απηύθυναν οι εμπνευστές για τη συγκέντρωση του απαιτούμενου ποσού για την καμπάνια.
Πηγές: http://www.upgreektourism.gr/
http://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=4705316
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_59_24/03/2012_476886
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.